Ur askan i elden


 Likt fågeln fenix som dör, blir till aska och sen återuppstår i eld, så har nu bloggen slagit en liten gnista ur mörkret som sakta ligger och pyr. Då och då kastar den ut glödande kolen ut en flamma vilket inger ett litet hopp om att livet en dag skall återuppstå. 

I höstas stängde jag ned bloggen då jag inte fann motivation och tid nog att skriva tillräckligt regelbundet, jag har dock märkt att det är nyttigt att skriva ned sina tankar på "papper" och valde därför idag att öppna bloggen igen. Jag kommer inte skriva särskilt regelbundet men då och då kommer mina tankar och små händelser att publiceras på bloggen när jag känner för det. 

Gamla som nya läsare, känn er välkomna att kika in bloggen någon gång då och då för att ta del av mina tankar om börsen. Jag skriver som vanligt om allt från himmel och jord, aktier, guld, silver och andra tillgångar som jag finner intressanta. 


Thoke

Gör alltid din egen analys, inget på bloggen skall tas som köprekommendation. värdepapper kan både öka och minska i värde och handel med värdepapper innebär alltid en risk, det är inte säkert att du får tillbaka ditt insatta kapital. 

Kommentarer

Skicka en kommentar